Fredagen i sitt esse...

Kanon kul eftermiddag/kväll!

Jag satt och kollade lite vad det fanns att hitta på och hittade den här sidan:



http://www.dettahander.nu/

En sida med evenemangskalender.. Jätte bra att kolla om det händer nått roligt en tråkig dag :)
Jag såg att marknade började redan ikväll, med kvällsöppet, så vi tog oss en tur dit..




Vem fotar? ;)




Johan.




Prutten hängde med så klart




Det var jätte mysigt där, marchaller överallt och trvligt folk i stånden, men det kan inte ha varit så mycket reklam
för det var lite folk där. Men det var till och med öl tält med trubadur, Kent spelade så klart, vem annars ;)
Hoppas det blir mer folk imorgon för jag ska dit igen och köpa en mössa till Theo som jag föll för.




Johan ville ha varmrökt fläkfilé




Vi avslutade med en promenad till Kvantum där vi köpte festis :)


Nu sitter vi hemma och ska se Idol, vika tvätt och andra nödvändigheter.
Imorgon blir det fullt upp igen.
Det börjar bli kallt ute nu, dags att plocka fram vantarna!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej hej :) Är allt bra med er?

Ja, det är nog inte alls omöjligt att det är eksem. Det började klia som tusan på mig, sedan blev det sår som bara blev större och större.

Vi har ungefär 33 mil till Ullared. Skitkul ställe, där kan man fördriva många timmar.

Kram kram!

2009-10-10 @ 23:46:21
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0