Galant

Idag har verkligen varit en super super duper bra dag. När Johan kom hem blev det middag och sen in i däck dimman igen, så klart.. Men nu är det löst. Vi har våra vinter däck, äntligen :) Ska bara betalas och monteras..
Slut däckat.

Efter middag kom Hanna och Fredde och hälsade på. Vi kollade youtube klipp, fikade och skrattade :)
Det var skoj!



Sen fick jag dessutom bli påmind om att min lilla syster förljer med till Gävle nästa vecka :) Det hade jag glömt bort så jag blev ju överlycklig. Då har jag sällskap, tvivlar på att hon kommer kliva upp med mig på morgonen, men resten av dagen WIIIIIIIIIIIII!!!

Kvällen extra plus var att jag fick webba lite med Tora och Vegard, mina små kizd i Oslo. Dom verkade ha det gott. Och stora hade dom blivit också.. Tora fick sig ett gott skratt när Theo "miste smokken" haha..



Det är över två år sen vi sågs nu :S Skulle vara så roligt att träffa dom igen.

Vi har nyss badad Theo som nu är ren och fräch och förhoppningsvis intar sovläge snart ;) Imorgon blir en fix dag. Kanske kan jag börja smyg packa lite ;) och på kvällen, Yoga.

Nu är det kvällning som gäller!

God Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0