Söndagen i R

Söndag och det är hur kasst väder som helst. Mamma har jobbat på kisoken och jag och Theo har hälsat på pappa. Tiden går så fort. Jag Fanny åt mat på grillen och nu har vi kommit hem. Ikväll ska vi se Patrik 1,5 :) Den är hur rolig som helst.

Momor och min Moster har hälsat på idag och min Kusin sov här så henne fick jag träffa också :) Vi såg Idol tidigare idag. Imorgon har syrran tagit ledig från skolan så vi ska umgås, jag ska göra lite skoluppgifter med henne. Roligt tycker jag, skit trist tycker hon :)

Imorgon ska vi knäppa 4 generationers kort, på förhoppningsvis både mamma och pappas sida :)
Kameran har inte gått särkillt varmt men imorgon om vädert tillåter ska jag gå till min favorit plats vid "Svar" och knäppa lite!

För övrigt är jag glad att jag har en datahacker i familjen som kunde hjälpa mig ta reda på adressen till den som skrivit tidigare kommentarer, skönt att veta vart man har folk. Jag är inte särskillt förvånad. Ett totalt avslutat kapitel.

Nu ska jag gå ner och umgås, mamma kom just innnan för dörren och vi ska fika.

Jag saknar Johan <3


Kommentarer
Postat av: johan

Och jag saknar er!! Massor av pussar och kramar från pappa johan :)

2009-11-15 @ 21:39:27
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej gumman! JUag är dålig på att läsa bloggar, men snubblade in här nu på morgonkvisten :) Vi måste se till att ses snart tycker jag. Jag å Patrik kan laga till lite mat nån kväll. Nån dag som passar er? Hör av dig! Kramis

2009-11-16 @ 08:02:28
URL: http://inkispinkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0