Kanon bra dag..


Det blev en kanon dag :)

Vi gjorde oss klara, gick på Tempo för att handla ett kort innan vi skulle möta upp Tessan ocg Flisan. Väl där inne blev det kaos, ovesetligt vad som häde, men ledsagare borde gå kurser i hur man beter sig i olika situationer. Arg är bara förnamnet på vad jag blev där inne. Usch för människor som bara är naiva och jävligt dryga!

Men sen mötte vi som sagt upp Felicia och Tessan, vi gick till Dollar, köpte reflexer och annat smått och gott.
Kom på att Erikshjälpen hade öppet idag så vi tog en tur dit. Kändes som jag surrade konstant :) Det var så roligt att ha någon att prata med. Jag köpte en tomteluva åt Theo och lite annat.

Sen gick vi hemåt, då erbjöd sig Tessan att hjälpa mig medans jag slängde in tvätten så mitt lilla I lands problem försvann snabbt :) Det var otroligt snällt av henne. Och roligt också, för mellan tvättarna hann vi med att prata ännu mera.. Blev ganska mycket bebis snack, om allt från öronvax till blöjsorter :P
Det var som sagt verkligen roligt att ha någon att surra lite med.. Dagarna går så mycket fortare då.
Vi bestämde ny träff nästa vecka :) När Felicia och hon gått började jag med maten och nu sitter jag här.

(tack för hjälpen)

Väntar på Johan som åkt till sin pappa för att fixa nått element, sen ska Theo badas och efter det lär jag SPRINGA ner till stan för att hinna med Yoga passet som jag bokat plats på. Lovisa hade också bokat så det ska bli roligt.

Imorgon blir det till att packa och förbereda här hemma. En tur till apoteket står förmodligen också på listan.






Tiden går så fort, Flisan kan redan vända sig och rullar fram och tillbaka :)


Lite sömn behövdes också såklart..



Men större delen av den vakna tiden busade dom som sjutton. Det var skit roligt att se hur dom pratade och var nyfikna på varandra. :) Theo försökte dra av Flisan byxorna men där drog jag gränsen ;) haha.. Längtar till dom blir ännu större och kan leka mera.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hon föddes den 22/8. Mm, hon är en riktig go rumpa :)

2009-11-11 @ 20:30:04
URL: http://pilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0