Dagis kö

Äntligen lyckades jag få tag på Stålnacke, hon skulle skicka hem brochyrer och anmälningsblanketter till mig. Dags att ställa sig i kö för Dagis, borde kanske gjort det tidigare, men det som inte blivit av. Men nu så.
Har raggat lift hem från Sätra ikväll, Niklas blev den snälla hjälten :)

Jag och Theo har busat i stora sängen, han tycker om att vara där :) Mycket hellre i våran säng i sin egen..









Nu är det jul här hemma iaf, mysigt med mycket ljus när det är mörkt mest hela dagen.
Jag har just bestämt med Tessan att vi går till öppna förskolan imorgon :) Sen får vi se om det bär av till Mimmi, Leon hade feber så det beror kanske lite på hur han mår..

Nu vaknar härskaren av allt här hemma :) Så det är bara att sätta fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0