Regn och Rusk

Ett riktigt depp väder..
Jag har lagt beslag på soffan efter att röjt undan här hemma. Lovisa ringer och berättar att hon är ledig under midsommar helgen vilket innbär att hon kanske följer med till Göteborg :) Då ljusnade dagen en aning.
Men det regnar ute och är grått... Jag tinar farabiffar och ska göra mat snart.
Milla skickade sms och skrev att det är sista quizen före sommaren på heart break och jag tänker trotsa tröttheten och åka ner! Vägrar ligga hemma som en potatis. Försöker få med mig lite folk, får se vilka det slutar med :)
Johan skickar sms (det har varit en sms dag idag) :) Han är trött och vill sova när han kommer hem..
Undra om det är vädret som gör oss alla trötta? Hemma är det tydligen sol och fint ute..

Jag är glad att jag tog min prommis och hämtade Johans paket på förmiddagen innan regnet.
Ska handla tvättmedel, samma sköljmedel som Emma har eftersomJohan tyckte kläderna som hon tvättade åt mig luktade så gott :) Tänkte faktiskt köpa DISKMASKINSTABLETTER också, mest bara för känslan ;) För från och med på lördag har vi ju faktiskt diskmaskin! Underbart, dessutom ett badkar, som jag ska bada, ska införskaffa badbollar från lusch som luktar gott sen ska jag bara ligga där hela natten, tills jag ser ut som ett russin. Har ju 7 års badande i badkar att ta igen! Jag älskar badkar!

Känner mig lite uttråkad och samtidigt stressad över flytten, men vi kan faktiskt inte packa ner mer förens imorgon, vi använder ju det som finns här.. Har pratat med farmor, hon ska på sin andra kryssning på två veckor :) Kul att hon håller igång. Surrade med Jessica också, dom målar på kvarnbacken. Ska bli kul att se förändringarna som sker där..

Nu väntar potatisen på att bli kokade, tyvärr blir dom ju inte det av sig själva ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0