Min kamera :)

Jag har ingen aning om jag inbillade mig men provet kändes gå bra idag :S Vissa uppgifter var verkligen svåra som jag inte klarade men många kändes ok. Får se om vecka hur det gått.

Jag har varit som förslappad resten av dagen.. Har kollat ännu en film, :) Hos Emma. Sen har jag mest suttit vid datan. Johan är på väg hem med mjölk så vi kan göra stuvade makaroner :)
Har surrat med Ronja en sväng också, trevligt =)
Imorgon har jag tvätt tid klockan 07, sen lär dagen rulla på!

Hör och häpna men min kamera är lagad och klar att hämta. Imorgon får jag äntligen tillbaka den =) Lagomt till kryssningen. Måste komma ihåg och fixa eftersändning på posten också. Känns som det börjar hända saker nu =)
Ska leta reda på mitt pass i all röra också :) Plocka in disken som är diskad och se till så det är klart för soffläge 19.30 då sjukhuset börjar.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Johan sa att du inte hade sökt till hösten. Ångrat dig?

2009-05-19 @ 19:11:57
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0