Måndag fortfarande

Jag laddar.

Fick mail av chefen idag:

Packning
Pengar & pass :)
Sköna kläder för mys...och givetvis partystass om man orkar!
Bra skor !
Kanske nått läskande till bussresan!
ALLA skall medtaga varsin uppblåsbar platsgrej!!  
Glöm inte att detta är en personal & utbildningsresa med MÅL!! - Emelie kommer att berätta mer!

Jag har alltså tagit på mig vara en uppdragsgivare under kryssningen som förhoppningsvis kommer bjuda på många skratt. Högst Poäng får man om man bjuder på en streakning genom gågatan på båten, men man får även poäng för att kissa på valfri tandborste, pruta i taxfreen och fråga om prostitution är lagligt i Finland. (gissa om jag kommer hålla i min tandborste)  Men jag undrar vad vi ska ha plast saken till, det är nog inte bara jag som har överraskningar..

Har nyss sammanställt alla utmaning som jag ska skriva ut imorgon och dela ut på bussen på torsdag.

Idag kom dom söta sovpåsarna som jag köpt på tradera =) Och vi har även ordnat så vi får flytta in under helgen eller tidigare än tänkt i nya lägenheten. Visningen tycktes ha gått bra, men vi får inget veta före onsdag.
Jag har nyss varit på Kvantum och handlat en linjal inför morgondagen, en karra påse slank med också, måste ju hålla mig pigg under provet. ;) Febern har gett med sig men jag ska ändå gå och lägga mig snart. Kollar på Sjukhuset nu där dom visar förlossningar och kjesarsnitt.. Ganska intressant.

Jag och Emma hyrde en film idag, Damernas Detektivbyrå, ganska dålig men det var verkligen både väder och läge för en film ;) Johan har nyss gått till Gymmet. Jag känner att mitt huvud orkar mycket mer än vad min kropp orkar så idag är en sån där dag som det inte är kul att ha denna mage :)
Vi köpt jordgubbar och körsbär men det blir nog inget av det ikväll eftersom det blev så sen middag, dom får smarrigt vänta tills imorgon..

Nu ska jag börja göra kväll och ladda inför morgondagen.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0