God morgon.

Torsdag idag och solen steker. Det är hur varmt som helst i lägenheten och jag fick rusa upp och öppna balkongdörren för att få frisk luft imorse. :)

Johan hetsade upp mig och tridde inte jag skulle hinna göra mig klar på TVÅ timmar :) jag som blir klar på en kvart ;) Själv ligger han kvar och sover i sängen.. Haha.. Jag ska göra mig några mackor och sen blir det lite ärenden innan Johan får skjutsa mig till tåget där vi ska inta dryck innan avfärd, jag får vackert hålla mig till alkoholfritt och inspektera de andras fyllor :P Men lika glad är jag för det, för jag kommer iaf vara pigg och kry till den lyxiga frukosten dagen efter som vi blir bjudna på :)

Jag delar alltså hytt med Malin och Ullis och jag undrar hur det kommer sluta :) Känns som det kommer bli en hel del massa skratt iaf eftersom båda dom är lite av hysteriska människor! :) Men med erfarenhet av förra bårresan ska jag iaf inhandla alvedon innan vi åker, sóch inte dansa till 4 på morgon, man lär inse sina begränsningar ibland, men jag vägrar gå och lägga mig först !

Nu ska jag grejja färdigt här hemma..

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Hoppas du får en kul kryssning!

2009-05-21 @ 19:57:04
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0