Hantverkare! :S=!/E/(#"

Knallade ner på stan och köpte mig två nya kuddar så nu ska jag kasta bort den äckligaste av dom vi har.. Blä.. :)
Skönt med nytt i säng! Skulle behöva ett till dun täcke också nu när dubbelsängen kommer..
Jag och Johan fick våra skatte deklarationer och blir det dubbla hyror så löste det sig ganska fint.
Jag var så nervös för skatten, när jag jobbat i Ramsele har jag alltid sett till att dom drar mer skatt än vad som behövs men det har jag inte gjort detta år, så jag var livrädd att få restskatt, men det fick jag inte som tur var :)

Matten gick inte som jag tänkt, det börjar jävlas nu. Melissa ska tack och lov hjälpa mig nästa helg när jag kommer hem.
Hon läser geometri i D kursen och jag sliter med A kursen så hon ska nog kunna hjälpa mig :)
Nu är jag hemma från skolan och mer vansinnig än så här kan inte bli på dom här jävla fönsterkillarna..
Nog för att dom är snygga men vilka jubelidioter.. Dom har tagit bort en del av listen som vi förövrigt satte dit bara för en vecka sedan.. Sen har dom ju lämnat skiten med stora springor i som ska vara så över natten! HALLÅ! Det är nog kallt om nätterna här! Blir förmodligen inte mycket till sömn inatt heller, eller så får jag sova med kläderna på helt enkelt.
Imorgon ska skiten vara klart och då ska jag med glädje skicka ut dom ur lägenheten och har dom inte fixat alla skavanker som dom åstakommit ska dom inte få gå förns dom tillrätta ställt det!


Hoppas verkligen listen kommer på sin plats igen!



Det kommer bli skit kallt, det ser ut likadant vid balkongen som är alldeles intill sängen :S



Förstört, hoppas det kommer upp lister där med, annars kommer Johan bli vanisnnig :S



 

Jag var iaf ner på stan och hämtade syskon korten som jag och syrran knäppte när hon var här och gjorde sin pratik.
Jag tycker om hon som jobbar där, Ida, hon är så trevlig. Träffade dessutom på hon som äger butiken i Ockelbo på stan, hon gillar jag ju också, så jag mötte bara trevliga människor på stan idag :)



Jag och Fanny, 09


Jag och Fanny 09


Nu håller jag på koka potatis, Johan ska jobba på gymmet så jag får äta ensam, sen ska plockas lite innan jag kanske går över till Emma, om hon kommer hem i skaplig tid från hennes föräldrar. Bädda rent kanske vore en idé? Eller så får det vänta tills dom är färdiga med rustet, antar att det kommer dammas och grusas ned ännu mer.. Är det jag som är grinig eller sköter dom helt enkelt inte sitt jobb, ska det verkligen behöva se ut som satan varit här hemma bara för att man tagit hit ett par hantverkare? Hmm, kanske överdriver jag..

Ska kasta i mig lite fisk och pärer nu.
Ha en bra kväll!


 


Kommentarer
Postat av: Linus

ni får väl för fan ta o värma varandra då. ett havandeknull kan ju vara på sin plats.

fruntimmer sa en ha knulla mä.....huh

2009-03-31 @ 16:58:28
Postat av: Caroline

Gud vilka fina bilder på er =) Dock inte lika fina på fönstret, det är ju faktiskt rätt så kallt på natten, varför gör dom inte klart allt innan dom åker hem för? Iallafall göra så att det är tätt, annars fryser man ju ihjäl :s



Hoppas allt bra annars :)



Kram

2009-03-31 @ 17:06:18
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Em

haha Linus, du vet presic vad som gör mig irriterad ;) Du vet att min mamma läser min blogg va..? och jag håller hårt på min oskuld som du vet ;) Ha de bra

2009-03-31 @ 17:13:58
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0