Söndag

Då var söndagen snart över.. Kände mig rastlös på förmiddagen så jag lyckades övertala Johan att åka till Köpis och kika lite.. Vi kollade runt i affärer och Johan köpte sig ett par skor, jätte fina faktiskt.. Jag hittade mina gladiator skor som jag vill ha men det får vänta..  sen kom Mattias, Sophie och Isabell så vi tog en fika med dom :) Det var trevligt..
Sen åkte vi hem och Johan lagade en super god makaronipudding.. :) Efter det, plockade jag ögonbrynen.. (när gjorde jag det sist? blä) la jag en ansiktismask och tog en lååång dusch. Sen kom Patrik och kollade på el arbetet.. Han kommer hit imorgon och ska fixa allt som har med elen att göra i lägenheten och det betyder allt verkligen, ska bli hur skönt som helst att få det gjort för sen är det bara en kakelplatta och en täckskiva kvar..!

Imorgon ska jag byta gardiner och röja ur garderoben, packa ner överflöd som inte bör synas under en kommande visning. :) känns som det tar sig lite i denna boning som jag så gärna vill lämna.. =)

Nu ska jag se på "Vårt brölopp i era händer"

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0