Röjt!

Igår efter jobbet gick jag och Malin hem hit för att svida om och lägga lite make ! Vid nio tog vi bilen  och hämtade upp Emma och Milla och vidare ner till Heart Break, där Anders, Oscar, Peter, Johan och nån fler mötte upp :) Vi var laddade för Quizen! Och det var skoj! Malin hittade tidigt "ragg" och försvann ;) men spelet fortsatte och till slut hade vårt lag "fläskfilé med bea" (Vem kom på det namnet?) haha... tagit oss till final. Anders fixade genom att dricka ur en öl med sugrör så vi kom apå andra plats.. Det var kul att se. Jag kunde ju inte vara med att dela priset som blev en STOR shot till alla i laget men jag drack gladeligen en cola och njöt av trubadurens stämma :)

Blev nog lite mer fest än vad dom flesta tänkt sig, men va sjutton. Vid kvart i ett hoppade jag, johan emma och peter in i bilen med riktningen mot Mc Donalds, jag var så sjukt hungrig! Kastade i oss mat och sen hem för att vänta in john blund.. Det var en trevlig kväll för all del! :)






Uppe med tuppen idag och åkte till Johans firma och hämtade släpet, sen var det bara att röja, har slängt överflöd här hemma och tömt hela det där röriga förådet. Men det gick mycket fortare än vi trodde så vi är redan hemma och klara.
Idag ska vi även på visningen och tänker därefter fatta beslutet :) Håller tummarna..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Kul kväll!

2009-03-20 @ 23:03:36
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0