Onsdag 4/3

Idag blev en riktigt bra dag.. med diverse inslag.

Jag köpte en present till mig själv från Johan J Det är roligt att unna sig saker!

Fikade, handlade på Ove Jansson och hittade massor av saker som jag vill ha på stadium, nu när det är Rea och allt på vinterprylar. Men det är ju inget som är aktuellt direkt. Dream on!


Efter en lite shopping på ICA kom jag hem och lagat ihop en middag. Ringer Johan som inte har tid att prata, jag som verkligen skulle behöva prata med honom nu.


Känner att jag använder min kamera på tok för lite och hoppas verkligen att jag kan vara med på den där fotokursen. Får se hur det blir med det.

Nu har jag tryckt i mig tomater så jag har ont i magen också J Räknar dagarna till påsk och funderar på att jag kanske faktiskt borde köpa någon ny tröja, en lite större, innan pengarna är slut.. Det tråkiga är att handla själv, och om Johan är med hamnar vi alltid på Carling där han ska prova, prova och prova.. Han är faktiskt inte rolig alls att gå med i affärer. Jag vill att det ska gå fort, vara billigt och struntar i om det är fjolårets modell, medans han är raka motsatsen. (Hoppas inte han läser detta för han blir hemskt upprörd om man nämner att han är ett "klädfreak, eller det mest hatade ordet efter Linus, Inside" Men det är ju sanningen. Han kan prova i oändligheter, vända och vrida och prova om.. J och det han verkligen aldrig skulle erkänna är att han undviker rean. Även om det skulle vara i princip samma tröja skulle han förmodligen inte välja den billiga.. :P Så jag undviker shopping med sambon då det oftast leder till många timmar för mycket.. Den absolut bästa att handla med är faktiskt pappa. Han säger alltid sanningen om något är för litet/stort om jag ser tjock ut i något eller om färgen inte passar.. Mamma vill bara att allt ska vara bekvämt och bryr sig inte om hur det ser ut. Nä, pappa borde komma hit och handla med mig. Då skulle det sluta bra.


"Dom bra nyheterna kan du bevara nära hjärtat, dom nyheter som
förstummar dig och gör dig arg bör du spola ned i toan"


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Åh, rea på vinter! Jag måste ha en ny jacka, kanske har dom nån åt mig?

2009-03-04 @ 19:06:32
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Anita

Puss på dig , mamma

2009-03-05 @ 09:15:46
Postat av: Johan

Jag läste visst det där ;) och jag är väl inte svår att gå i affärer med!? haha. Puss

2009-03-05 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0