Mycket gjort..

Måndag idag :) Ny vecka!
Idag har jag fått massor gjort :) Målat i köket, resat i lådor, morgon prommis. Tvättat flera maskiner med tvätt .. Har även rensat datorn lite.. Bilder och sånt! Super skönt.

Igår var vi och hälsade på Johan pappa, sen såg vi beck innan Johan blund kom..
Äe inte alls lika förkyld längre heller, vilket är bra.
Johan ska hjälpa Jonas föräldrar med deras badrum ikväll sen är han tvungen att hjälpa mig med matten som jag kört fast i ordentligt :S


Vet inte om jag är helt bekväm i att lägga ut bilder på allt i bloggen men jag bjuder på en liten bild iaf sen ultraljudet.
Det skrattande korven :P



Ska ta och göra någon lunch.. Hoppas ni har det bra.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

Bilden är verkligen underbar:)

2009-03-16 @ 18:57:16
Postat av: MammaGerda

Haha, en glad bäbis =)

2009-03-16 @ 19:03:44
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: tina

vilken gobit det verkar bli. man såg att hon/han va lik johan --har vi tur så växer det bort ;0)

2009-03-16 @ 22:04:41
Postat av: Cissi

hihi

Skrattande korven...sött!

Ja, det är härligt med UL-bilder...blir så verkliget!

Kram

2009-03-17 @ 12:14:28
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: Moster Pia

Ni får en glad bäbis!! Frida och Julia är här, så vi har kollat på underverket. Kram

2009-03-18 @ 19:06:10
Postat av: Jessica

Vilken rolig bild! Ser ut som en riktigt glad liten prick!

2009-03-21 @ 13:00:48
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0