Ledigheten lurade mig..

Idag är en sån dag när solen lyser tok starkt in i lägenheten ;) Det ser verkligen super skönt ut ute och jag ska snart bege mig. Fönsterkillarna har inte börjat ännu, men dom är i full gång hos grannen och det låter som dom borrar och spikar här inne. Dom kommer kanske under eftermiddagen.

Igår tog tid innan jag kunde somna, Johan fick en gnutta plats i sängen och mina höfter gjorde att jag studsade upp och ner ett tusen tal gången.. Jag som mått kanon bra, det ska väl inte börja krångla nu. Jag längtar till fredag då jag kan få hjälp med lösningar! Men till slut kom john blund. :) I morse när Johan gick till jobbet var det redan då kanon väder, kunde inte låta bli att stiga upp, städa inne på toaletten, (det blir fort skitigt på den lilla ytan).. Men nu är det röjt där inne.. Allt utom golven som vi inte ska ta förns på fredag. Tog tag i disken och gjorde mig en räkmacka eftersom det inte blev något av igår. 

Jag ska byta om och gå ner på stan, hämta ut pappas present och hälsa på Johan inne på 9an. 
Sen har jag matte lektion, var helt bombis på att vi var ledig idag men jag tittade efter så var det visst imorgon vi var lediga.. Jaja, det ska nog gå bra. 

Blir förmodligen en fixkväll även denna kväll, trots den otroligt lilla ytan vi bor på har vi lyckats samlat på oss en massa med rat ändå.. jag ska smita över till Emma en sväng också om det går som planerat. 
Blev simning imorgon istället !

Nu ska jag forstätta med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0