Lång dag!

Det blev en lång dag i stockholm :)
Fick brunch när vi kom fram, goda creps som farmor lagat, sen åkte vi till Bauhouse för att handla blandare och andra grejjer till badrummet. Johan fick det han gjorde när det visade sig att skåpet inte alls gick att fästa eftersom rören var satta för högt upp.. Men han löste problemet med en slö såg, efter ett antal timmar var det nästan klart :) Och jätte fint!
Vi åkte till Högdalen och åt på restaurangen där.. Det är verkligen bra mat där! Och vi var hugriga så det var kanon.
Sen hem igen för att fixa klart det sista hos farmor, som satte igång att stickade sockor till den lilla :) Sen blev det kaffe och glass innan vi åkte hem igen. Det är roligt att komma till Farmor!

Nu är klockan snart halv tio och vi är iaf hemma! Ska skriva en "att göra lista" inför veckan som kommer bli full av "to dos" varje dag, är ganska mycket små fix kvar innan det känns OK att visa för mäklaren.. Men det ska gå vägen.
Imorgon har jag kurs, hela dagen lång, i bomhus.. Spännande, men Tisdagen är jag ledig från lektionen och allt annat så då ska jag packa och fixa här hemma, ringa runt sånna där tråkiga men nödvändiga samtal och försöka få fönster killarna att snabba sig lite..

Ikväll ska jag pyssla om Johan, han är så snäll som ställer upp frivilligt på hans i princip ända lediga dag sen en vecka tillbaka.. Så han får fem guld stärnor för att han var så go och hälpte farmor! =) Sen är det min tur att bli ompysslad!
Fot massage och svartvinbärssaft, bara för att mina höfter säger stop!

Näe, nu ska jag spendera resten av kvällen utan datorn, tillsammans med Johan och våran söndagsångest! ;)

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0