Köket är el vänligt!

Äntligen.. Eftermiddagen flöt på presic som tänkt.. Patrik kom en räddare i nöden och grejjade i ca tre timmar med spots, kablar eluttag och diverse och nu är allt klart. Mitt i detta arbete dök Nenne in och skulle kolla på kakelplattan som borrats sönder i badrummet :S och det skulle bli lätt att fixa, måste bara hitta en liknande platta men det ska nog inte vara allt för svårt, det måste ju inte vara identiska.. Att köket är klart känns så otroligt bra! Det blev om inte annat mycket mysigare med ljuset än vad det var innan, bäck svart eller ett ilande sken..



Nu ska jag sätta på kaffe för Ingrid, Patrik och Jonas dyker snart in på en kopp som det verkar :)
Det har varit en ljuvlig kväll och nu kan jag till och med brygga kaffet på köksbänken istället för på golvet som tidigare :P

Imorgon står matte plugg på schemat och Johan har bestämt att det ska ätas sallad :) Kanske får vi fullmakts pappret som gör att fönster byten sätts igång..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Jätte fint och mysigt kök! Måste kännas lite tråkigt ändå att flytta ifrån allt nytt som ni jobbat så mycket på.

2009-03-24 @ 11:59:35
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Va snyggt det blev =) Jag vill också ha spottar i mitt kök :p

2009-03-24 @ 15:37:11
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0