Kanon kväll...

Igår tog jag bilen och åkte mot Lovisa, vi åt super gos tacopaj, småkikade på Lets dance och surrade i timtal :) Det var verkligen skönt att komma hemifrån. Och det verkligen roligt med Lovisa, för det går att prata om allt :)
Hon bodde jätte fint och verkade ha trevliga grannar också ;) Efter att surfat runt på diverse sidor på internet sista timmen så drog jag mig hemåt strax efter tolv.



Johan låg och sov. Jonas hade fest lät det som :P och jag mådde verkligen bra av att ha varit iväg en sväng, det ska hända oftare.. =) Idag är det stårlande sol i Ramsele och mamma sitter och jäser :P lite avundsjuk men enligt smhi så kommer den även till Gävle imorgon, då ska vi till hemlingby! :)

Idag ska jag och Johan ner på stan och kika. Vi har stor städat lägenheten och målat dörrarna.. så det känns ju bra. Elektrikern kommer hit senare också.. Ikväll ska vi över till Emma pemma och kolla melodifestivalen.
Är så skönt att helgerna blir lugna och att man gör saker som man har nytta av nu förtiden.

Nu måste jag skynda på Johan så vi tar oss iväg någon gång.. Han har ju en förmåga att dröja ;) haha..

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0