Julpynt i Mars

Vaknade tidigt i morse, trötta ögon hävde sig upp, Johan var pigg som vanligt.
Åt frukost och åkte iväg till Återvinningen för att slänga rat i ur bilen, så vagnen och de skulle få plats.
En gubbe kom fram och fråga om jag ville ha guld glittriga stjänor (dom var ganska fina) men jag tvekade tills han sa att det var SIA som gjort dom, då tog jag girit alla 8 stycken och tänkte att det kunde vara fint till nästa jul. Dom var till och med förpackade :)

Sen satte det av till Ockelbo, jag avgudar hon som äger butiken och tycker verkligen hon är super trevlig och lättsam att ha att göra med. Vi vände hem en barnvagn, bilstol, några krämer, och en skötväska rikare. Känns skaönt att ha den biten avklarad. Hem och lastatde av sakerna och ner mor stan. 
Jag skulle treäffa Lovisa och Johan skulle köpa en vår jacka. 
Sen möttes vi upp allihopa och gick på Waynes och fikade :) Det blev en super mysig eftermiddag :) Så klart. 

Nu väntar jag på att tvätt tiden ska ta fart så det bli gjort, Johan ska ta tag i disken och gå och träna, sen blir det Robinsson och förmodligen en ganska tidig kväll eftersom vi åker till Stockholm vid halv 8 imorgon!

Ha en bra LÖRDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0