Jag sover med min syster! :)

Forsatt förkyld :S blir ingen quiz ikväll utan en total "ligga i sängen kväll" för att samla krafter till middagen hos Lovisa imorgon. Igår kväll när jag kom hem stod mat på bordet så jag slapp det bestyret iaf.
Johan åkte till sin pappa för att stolt visa upp ultraljudsbilderna :) så jag fick lite ensamtid framför efterlyst.
Somnade som en stock, och uppenbarligen tror jag att jag sover med min syster eftersom jag skriker "Fanny, stäng av tvn" på nätterna :S haha.. skumt..

Idag har jag diskat på mogonen, funderade på slipa dörrarna som ska målas. Johan har faktiskt tagit mitt råd (eller jessicas råd) om att köpa roller i skumgummi för bästa resultat.. och en annan målar färg som tydligen skulle vara bäst. Och det hoppas jag VERKLIGEN med tanke på priset för byttan! Usch..

Är på gården och grejjar, blir nog kvar tills passet börjar ikväll.
Måste bara meddela min sambo att det är hans tur att äta ensam idag ;)

Hoppas ni slipper snuvan och magsjukan som härjar!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle jag vilja höra! :D

2009-03-13 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0