Folk storm

Matten gick bra :) Blev lite svårt i slutet ett tag där.. Har träffat en jätte trevlig tjej i klassen som heter Madde, hon hjälpte mig mycket. Till slut gav jag upp efter två timmar.. Gick vidare ner på stan med sikte på Pyret, butiken ska stängas så dom hade utförsäljning på alla varor, 50-70%.. Men ack vilket folk hav.. Jag vänta ganska fort, hade inte tålamodet att stå i kö i en timme för några små grejjer. Väntar tills Johan slutar så han får vara med och bestämma vad vi ska handla och dessutom hålla mig sällskap i kön :S Haha.. Gick ner till gallerian iställen där Johan jobbar förtillfället.. Han bjöd mig på lunch, en macka från subway, super god :) Tackar tackar!

Sen handlade jag lite nya block, pennor och pennfodral på Åhlens innan jag vandrade hemmåt igen.
På hemvägen ringde kusin Jessica =) Hon satt och solade på hennes lediga timmar och det är så kul att surra :)
Vi har ju en sak gemensamt nu ;)

Nu är jag hemma i röran igen :) Fönstren står på balkongen!? Varför har dom inte bytt? Ska det se ut så här i flera dagar eller? På lördag ska vi åka och hämta vagn med mera i Ockelbo under förmiddagen. Borde ringa Johans syster och fråga om vi kan få låna lite förvarings utrymme till kartongerna så länge :S finns inte mycket plats kvar här inte..

Solen skiner och jag känner mig nykär igen <3, konstigt hur vädret påverkar en.. Är ju så klart kär året om men när våren sakta kikar fram tillträder dom där fjärillarna igen som man hade för två år sedan ungefär :) haha..

Det som återstår av dagen är oklart. Anders kommer hit i eftermiddag och ska hjälpa oss med täckskivan :) Tänk vad mycket som blir gjort denna vecka.. Överhuvudtaget har det bara rullat med hög hastighet sen vi var på ultraljud, kanske gick det upp ett ljus för Johan då ? =) Det var nog lite svårare för han att fattat innan vad som hände :S haha
Jag fantiserar fortfarande om den nya lägenheten, kollade lite nya beslag idag, det finns så mycket fint jag skulle vilja ha, men får ha tålamod och ta lite eftersom.. Pengar, pengar, pengar..

Mammsen tillbringar dagen i Umeå, jag saknar henne. Skulle vilja att hon kom hit snart.. Men helst vill jag ju ha flyttat så jag kan erbjuda lite mer utrymme :) För i denna röra får man klättra för att ta sig någon vart.. :)
Nä, nu ska jag ta och räkna lite till kanske när man ändå fick smak för det där kapitlet.

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Emelie

observera rubriken Jessica ;)

2009-03-25 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0