Bojkottad lägenhet..

Igår kom Johan hem tidigare från jobbet, han är ledig torsda, fredag nu :) Underbart..
Vi åkte med Emma ner till Silja och skulle kolla upp närmare om kryssningen.. Vi bokade platser och vips innan kvällen så var det redan 10-11 stycken som bokat :) Kommer bli skojjigt värre det där tror jag..

Efteråt åkte vi till Los Sombreros och åt middag alla tre, det var kul, och god mat, med en GRANDE cola ;) Försökte nämligen flirta lite med den spanska servitrören.. Haha, det gick inge vidare och både Emma och Johan tyckte nog att jag var måttlig pinsam, men jag var på strålande humör.. Vidare till Barnens hus för att hämta ett paket, och så klart en sväng på din sko, jag vill så gärna ha ett par gladiator skor nu till sommaren, men jag hittade inga som passade och dessutom har jag nog aldrig haft blekare kropp så ingen "sommar sko" såg särskillt bra ut på mina fötter :S

Sen ringde vi och skulle kolla på en Lägenhet, Emma hängde med.. Jag och Johan har blivit experter på att slingra oss undan dom lägenheter vi inte tycker om.. Beudrade och grundade under visningen.. Sa att vi behövde tid att fundera och så fort dörren stängts bakom oss dissade vi. Det var ingen lägenhet vi ville bo i tyvärr.. Inte alls!

Hem för att stor städa, vilket gick ganska fort sen tog vi bilen och smög runt i ett annat område där vi kanske hamnar istället, det verkar iaf jätte mysigt..
Vi hyrde "Låt den rätta komma in" och den föll mig inte heller i smaken.. Tycker inte om när det inte är verkligt! Men den hade fått väldigt bra kritik. Konstigt..

Johan har knallat iväg för att köpa frukost i det helt underbara vädret.. :) Jag har nyss duchat och masserat mina höfter som inte alls vill samarbeta med mig just nu.. Vi ska efter frukosten knalla iväg till barnmorskan sen ska jag på lektion och jag tror det här kommer bli en toppen dag också !

Ha de så bra ni med!


Kommentarer
Postat av: Frej

Jag fick ett par gladiatorer av farsgubben i present, som jag ska ha på skolavslutningen som närmar sig :D Plus att jag drömde om att jag kom in på skolan, ha det så bra puss :)

2009-03-19 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0