tisdag

Nu har jag farmor på tråden :) Hon berättar om hennes båtresa..

Ikväll blir nog köket klart! Förhoppningsvis, Johan var super duktigt igår och målade allt själv det återstår bara en liten bit av väggen :)

Imorse öste regnet ner :( Bara för att jag hade ärenden och ingen bil.. Men jag fick skjuts av Peter och Emma till andra lägenheten. Nu är det lite bättre väder och jag ska ta en promenad snart.
Sen när jag får bilen ska jag på byggmax, Kvantum och Apoteket.. Johan jobbar på gymmet.
Ska borra in hyllplanen i garderoberna så jag får in kläderna där :) Har vikt två stora plastsäckar med kläder i som ligger på golvet nu, och väntar på plats i gärderoben :) Ska köpa lite galgar på Ikea också.

Har surrat med Fanny också. Hon lät less efter att ha tappat börsen.. fyllde på hennes funk så kan hon iaf sms och ringa till folk.. :) Inte ens en vecka kvar tills jag åker hem nu. HÄRLIGT!

Nä nu ska jag ringa och disskutera middagsval.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Weronika

Va skoj att flytta! Synd bara att det tar sådan tid med allt..tycker jag iaf. Skj med nytt oxå. När åker du hemåt då? Kanske kan träffas någon dag och ta en fika. Kram

2009-06-02 @ 17:03:26
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: liveteftersextio

Hej, om du är intresserad av sorgearbete så kan jag maila dig om mer information. Kram på dig!

2009-06-02 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0