Suget i dammsugaren!

Då var det torsdag och jag har sovit så otroligt bra. Gissar på att det har med gårdagen att göra. Jag och Johan hann till och med äta jordgubbar i soffan tillsammans, det fanns lixom inte direkta MÅSTEN att göra vilket var evigheter sen..
Jag fick skratt anfall och skattade så att det tjöj i lungorna efter luft och tårarna sprutade..

Under ett samtal med Ronja igår kväll kom Johan in i köket och såg dålig ut, han drack vatten och jag frågade vad som hänt men han svarade inte utan ryckte på axlarna och gick ut..

Senare under kvällen frågade jag igen,

E:  -"varför såg du så konstig ut i köket?"
J:  - "Ja men jag skulle testa suget i dammsugaren"
E: -"och då ser man ut så där?"
J: -"Ja men jag höll suget mot näsan och då tappade jag luften"
E: - "Men varför höll du den mot näsan?"
J: -"men har du aldrig testat att ha slangen vid näsan för att kolla om den suger bra?"

Jag smällde av direkt och gapskattade så jag vek mig soffan. Summan av kardemumman var ju iaf att vår dammsugare måste varit riktigt bra då den nästan fick Johan att svimma av trycket.. Haha..

Sen beställde vi ett par badbyxor åt honom på bubbelroom.se.. Han hittade ett par han ville ha och om han inte hade tagit dom hade det istället inneburit x anatl timmar i olika butiker innan ångesten över vilka han ska välja släpper :) Så nu är det problemet ur världen..

Jag ser att klockan tickar på :S Måste springa bort till barnmorskan!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Hälsa Johan: HAHAHAHAHAHAHAHA! det var det, ursäkta, DUMMASTE jag hört! Haha :P Vilken tur att han inte provade den på snorren! haha!

2009-06-25 @ 16:16:28
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Caroline

HAHAHA :p Jag håller med MammaGerda ;) Ojojoj, :p Hade jag varit där hade jag dött av skratt xD

2009-06-25 @ 18:54:10
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Cissi



Men Johan!!!!!! ligger dubbelvikt här av garv Jag har just läst det för storebror oxå ;-)

Har du hört talas om att använda näven för att kolla suget??!!! hahahahahah

2009-06-25 @ 23:22:22
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: Jessica B

Oj, oj!! Roligaste jag läst på länge! Skulle gett vad som helst för att fått sett Johan då han gjorde sitt dammsugetrick!

2009-06-29 @ 23:17:19
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0