Sommar musik :)



Är det bara jag som tycker årets sommarplåga är sjukt bra!? :) Blir på sjukt bra humör och det enda som saknas är ett glas vitt och trevligt sällskap. Sällskapet kommer ikväll och vinet får jag stå över, man kan ju inte få allt man vill ha!

Allt såg bra ut hos barnmorskan och det kändes ju bra. Dom få åkommor jag har är ingenting säger hon, jag har en otroligt lindrig och bra graviditet :) Jag instämmer.

Johan har fått tid hos läkaren imorgon, han ska kolla upp sin tå som verkligen inte ser ut att må bra :/ Men det går nog vägen på nått vis det där å?

Jag har röjt undan lite och dammsugit lite till.. Det märks att det är större yta här ;) Mycket mer att städa..
Jag längtar till IKEA, vill ha hem alla grejjer nu på studs och fixa lite.. Gipsmagen har ännu inte torkat?
Funderar på om det är vaselinet som ligger kvar, för den borde ha torkat? Aja..

Nu vill jag gå på fest, tant grön i en sommarklänning och massa skratt :P Ska försöka hitta om det är några "aktiviteter" här i veckan som vi kan gå på. Ockelbo marknad i helgen men det blir inget av.. Men något ska vi nog komma på. Om det inte är något speciellt blir det picnickorgen och badstranden.. Känns lockande även de :) Kanske blir det årets första dopp till veckan? Hoppas.. Borde bara köpa en bikini, men jag drar på det in i det sista :S Blä..

Ska åka och köpa toalett papper och jordgubbar senare. Ska följa Johan till en av hans mammas bekanta sen länge också, hennes packning hade gått sönder så han skulle hjälpa henne. Det är en dam som bor hela vinterhalv året i Malaga, så jag tänkte idag att det vore ju perfekt om man kunde semestra lite hos henne nån gång =)

Mamma handlar lite åt mig i Sundsvall på Ikea, det som inte fanns här i Gävle så ikväll kommer hon med ett litet lass, symaskin, micro, barnprylar och porslin som jag haft stående där hemma :) Härligt!


Nu ska jag njuta lite av vädret!

Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Hojta gärna till om ni åker och badar så hakar vi på :)

2009-06-25 @ 16:14:29
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0