Limön..

Idag åkte jag sonika ut till Limön, ett helt otroligt fint ställe.
Där har Unga Örnar läger för barnen så det var 70 ungar, ö bor och massa annat folk.

Vackert väder. Jag lånade en brasse stol av Ullis och satte mig vid havet och njöt. Åt en god sallad på deras Café och surrade med ledarna som var där :)



Alla barn som skulle på läger :)




Fin utsikt från båten.




En av dom fina stränderna där ute :)



Vid Cafét



Jag hade lite fest ;)



En reporter från tv 4 fanns på plats, det visade sig att hon har släkt från mina hemtrakter :)
Trevlig tjej!




Jag och Magen galssade i solen i brasse stolen..



Nu är jag hemma och har ätit middag. Johan och hans pappa tapetserar.
Jag har rensat lite lådor och retat mig på hyllplanen i garderoberna som inte finns där :S
Ska kolla på sjukhuset och dricka vatten :)

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ja du är då inte rädd för bestående pigmentfläckar så som du flashar kaggen :)

2009-06-22 @ 21:18:17
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ni ser ut att ha haft det galet härligt under midsommar =) Hoppas vi kan dra ihop nån träff snart! Va ju verkligen en evighet sen!

Och du... jag har stekt min mage som tusan, utan några som helst pigmentfläckar någonstans =) Så jag tror vi kan flasha på =)

Hörs inom en snart framtid hoppas jag!

Stor kram

2009-06-23 @ 19:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0