Semester dagar!

Dålig uppdatering här.. Jag och Johan bestämde att åka Ramsele redan i måndags, som tur var, för trots två dagar extra hade jag gärna stannat längre. Men dom dagar vi var där var kanon bra i vilket fall..

Hann med ganska mycket skoj ändå.

Men det är svårt att återblicka så jag låter bilderna berätta :) Önskar verkligen blogg.se kunde ändra deras bild system för det är ganska drygt att ladda upp bilderna så alla kommer inte med..







Vi följde med Jessica och Lovis på auktion, men det var så mycket folk att vi nöjde oss med en korv och åkte hem :)
Men det var ju kul att se ändå ;)


'

Lovis njöt :)




Vi åkte på bilbingon i Rossön, vann en chocklad kaka på choklad hjulet, men inget mer, men det var ju kul ändå, det också :)




Vi var till Ramsjön och kollade på vattenskid uppvisningen.. Dom var otroligt duktiga.




Vi var hos Sara och Morgan och träffade barnen och fikade i solen :)




Det bjöds på riktigt sommarvärme.




Och vi fick träffa en sjörövare ;)




Det blev mysfaktor på Melissas balkong, riktigt trevligt, med Moa som trubadur!




Lördagen hann jag som tur var med att träffa Tony som kommit med sin fru till pappa. Hade inte träffat honom på 8 år, och även om jag bara hann vara där nån timme så var det roligt!




Sen åkte vi vidare till Ljusdal, där det bjöds på en hel del skratt. Mindre roligt var när vi upptäckte att vi fått punktering fast inte heller då kunde vi låta bli att skratta lite ;) Bytte däck och satte av mot Gävle. Med en ny tv dessutom.
Innan vi åkte från Ramsele sa jag åt Fanny att hon kunde ju följa oss om hon ville, hastigt och lustigt slängde hon ihop lite packning och hängde med. Kul kul !

Nu är vi då hemma igen, på gott och ont. Trist att packa upp, trist med tvätten och inte minst bunten med räkningar som ligger innanför dörren.. Men otroligt skönt att landa och göra sig hemmastadd igen :)
Johans semester är slut och vädret suger, det regnar och är grått.

Jag är uppe med tuppen för att få undan tvätten. Igår tömde vi andra lägenheten, bara lite små saker kvar. Under kvällen igår kom Mattias och Sophie och Isabell. Tv´n installerades och vi kollade på kort :O)

Sen började "walk the line" om jag redan sett flera gånger, men den är ju bra..
Dagen idag består av att tvätta, MYCKET tvätt. Vandra ner på mitt jobb och prata med arbetsgivaren.. Ringa samtal till Telia och Försäkringskassan (ovanligt?) och sen njuta av dagen med syster !
Får se om mamma dyker upp under kvällen eller morgondagen, hon ska vara snäll och hjälpa oss städa ur andra lägenheten, vilket känns hur skönt som helst, för så här två veckor innan beräknat förlossningsdatumt är min kropp helt knökad och igår var nog värsta dagen hittils. Det ska bli ganska skönt att få tillbaka lite krafter..

Hur om helst har vi haft det super bra.
Nu ska jag hänga tvätt och stoppa i mer skitiga kläder :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ni verkar ju haft det jätte bra. Surt att dom gått tillbaka till jobb igen tycker jag. Ni lär ju vara på er vakt och Johan måste se till att svara i telefonen när du ringer utifall att =) Det sa jag till M, vad som än händer, svara när jag ringer! Haha.. men som tur var så var han ju hemma med mig då.

2009-07-20 @ 16:46:18
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0