Toppen


En hejdudrans toppen dag blev det igår =)
Johans släkt kom på eftermiddagen och fikade och vi hade skoj.
Det är kul att träffa dom även om det går en stund mellan gångerna ibland.
Jag fick en super fin blomma, haddukar och ett super fint halsband med örhängen till.
Cicci gav mig en kaffe kurs =) haha och vi hade inte ens bitsocker hemma :P men det fick gå ändå..
Olvia sjöng hela "ja må hon leva" och gratulerade mig säkert 20 gånger :P
Efter det så skulle jag ut och äta med Emma och Lovisa. Hanna blev sjuk och kunde tyvärr inte följa.
Johan tog hand om disken och röran hemma och jag åkte ner på stan.
Vi åt super god mat och surrade i nästan 3 timmar när Johan fick hämta hem oss igen.
Det blev en lyckad dag =)




Johan och hans pappa.


Cicci och Olivia


Tina, Johans syster


Cicci, Erik och Olivia


Emma =)


Jag


Lovisa och jag :)

Tack för en super dag!

Idag har det flytit på minst lika bra. Jag klev upp vid sju och hann med en morgon prommis.
Åkte till svensk direkt reklam och ågrade mig redan innan jag åkt men jag gav det en chans iaf. Insåg ganska fort att det inte skulle gå att jobba där då jag ändå tjänar så pass att jag måste skatta och så skulle det verklige inte vara  mödan värt. Men för skoj skull ska jag prova nu på söndag sen slutar jag =)
Har hunnit med att handla också och varit till bomhus på apoteket, städat kylen och massa annat.
Ska på möte på komvux klockan 16, ganska spännande.. Får se hur det går.

Ha en bra dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Nämen hej å hå! När blev du brunett? =) Snyggt i vilket fall!

2009-01-08 @ 11:32:36
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nämen, har du gått och blivit brunett! Skitsnyggt! Du verkar haft en härlig fördelsedag! Vi får höras ngt, vi hann ju inte prata klart igår!



Kram

2009-01-08 @ 16:22:38
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0