Fredag

Gårdagskvällen var ett kaos, med "skrattgråt", var helt uppgiven et tag där, med fingrana full med trycksvärta och less var bara förnamnet på alla känslor :P haha... men till slut såg jag ljuset i tunneln och blev färdig med mitt uppdrag.

Idag har jag varit ute i det fina vädret.. Ikväll ska det grejjas här hemma. Ätas god mat och se Lets dance. =)
Imorgon ska vi ut och grilla på dagen, (hoppas det blir lika fint väder) på kvällen är vi bjudna på middag hos Johans brorsa. =) Ska bli kul! Dessvärre ha vi tvätt tid klockan 07 imorgon bitti.. Gach. En lördag och allt, i tre timmar bara också.. Hinner inte ens tvätta hälften av smuts tvätt vi har under tiden.. Denna eviga förbannelse; Tvätten !

Nu ska jag åter gå till pappersarbete ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0