Este blog inviste a acredita na.... PROXIMIDADE!


Jag har fått en utmärkelse av Jessica , Himla roligt..


Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till andra bloggare som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Jag skickar den vidare till:

Mamma Gerda  (Sophie)



Idag är det kanon väder ute :) Solen skiner, lite kallt bara men det står jag ut med.
Ska beg mig på en prommis strax, kanske fota lite :)

Kvällen kommer jag förmodligen spendera på Brynjan, efter som det ska fixas och donas här hemma.
Men köket och sånt som jag inte kan hjälpa till med, är nog bara mest ivägen och då är det bättre att fly fältet.
Jag och Johan är ingen bra kombination alls när det gäller renoeringen av denna lägenhet :P Haha
Men först ska v på visning. Vet att viinte kommer få den viska och titta på idag, men jag vet också att det är roligt med visningar och att man blir mer taggat att hålla på om man känner att det börjar hända saker.  :)

Ha en bra dag. Idag kommer posten tror jag :P
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anita

Alltid lika roligt att läsa det du skrivit.mamma

2009-01-21 @ 11:12:54
Postat av: MammaGerda

Jag förstår inte ens vad det står på "utmärkelsen" du givit mig =P Men tack, antar jag ;)

2009-01-21 @ 17:41:17
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0