BOMBNEDSLAG!

Idag har vi hunnit med ganska mycket. Knallade på stan en sund och hittade ett par skor som jag ska införskaffa, och en super söt väska från indiska.. Sen gick i till banken, och det gick ju bra. Trots daumet :P haha
Har äntligen lyckats få fingrarna ut ****** och hämtat den där patientbrickan :)
En kompis till Johan är här nu, har varit här hela eftermiddagen och sätter fast foder och lister, om ni bara visst hur det ser ut i lägenheten :S jag får hjärt flimmer, inget är på sin plats och möblerna är bara ihoptryckta i varandra. Spån överallt, men jag ska inte klaga, det är bara skönt att det blir gjort. Trodde inte det skulle göra någon större skillnad med listerna men jag ser nu i efterhand att det verkligen blir finare. :)

Har varit ner på Brynjan och knäppt lite kort på dans tjerna och Ibbe. Do är grymma på att dansa och det är alltid lika facineande när man ser hur fort dom lär sig och vilken bra takt känsla dom har!


Den yngre dansgruppen.


Den äldre dansgruppen.

Ja det som kvarstår av denna kväll är förmodlgen bara städning :S önskar jag kunde trolla. Vi som damsugit och torkat golven tidigare idag.. Hur tänkte vi då?? Bara att ta nya tag. 
Imorgon kommer syster iaf :) blir ju super kul! Vi har planerat veckan lite, detblir fotografering, bio, grillning och annat mys. Känns skönt att hon kommer, blir mindre ensamt då eftersom Johan är borta.. :)

Jag tror minsann att magen är på gång dessutom :S är kanske inte just nå större, men det är omöjligt att "dra" in magen och lura sig själv att man kanske är lite smalare än man tror :P haha.. Vill hellre känna mig gravid än fet :) Kanske är det på gång? Dessutom skulle jag vilja fixa håret. Skulle önskat att Ronja kunde styla mig lite ;) känner mig som ett fågelbo i skallen och har enbart använt hårnålar och massa spray för jag inte orkar lägga ner tid på detta överskattade strån som finns på mitt huvud :S vill som leva sitt eget liv mest hela tiden, varför kan inte bara vakna och vara fin i håret? :)

Vem tror ni vinner lets dance? Jag håller på Laila! Men jag tror Magnus har stor chans också. Han är en sån som säkert min mormor håller på ;) fick en gåva av henne idag också! Tack för det :)
Och när kommer våren egentligen? I vilken månad får man börja hoppas? Påsk ligger ju tydligen sent i år :( så det kanske dröjer, eller blir det en påsk utan snö?
Jag missade tvätt tiden idag också, hur kunde jag glömma det? Klantigt!

Nä nu kan jag inte skjuta upp detta längre, bara att greppa den sugande maskinen, och putsa upp igen.. Om grabbarna bara kan blir färdiga :)

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan man få se en bild på hur du ser ut numera då? Jag vill se magen!! Trevlig helg och alla hjärtans dag!

Kram

2009-02-14 @ 15:58:01
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Frida

Vaaaa???:D Men gud va roligt:) Jag hade INGEN aning om de ju:) Hur länge ha du gått då?? Massa Grattis Kramar Fri Mig. :-)

2009-02-19 @ 14:25:35
URL: http://nusan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis grattis till magen!

2009-02-25 @ 12:34:59
URL: http://mammamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0