Spelkväll och fettisdag!

Idag har både pappa och mormor ringt. Mormor berättade att det är fettisdag idag :) Kanske ska man kosta på sig en semla? Eller inte, för ingen har lika goda som dom hemma :P

Vill verkligen ha morgondagen här nu, lön. Fylla på mobilen och betala räkningarna, sen är jag nöjd.
Förhoppningsvis kommer Johan hem redan imorgon. Jag ska boka bio biljetter tills på fredag då "män som hatar kvinnor" har premiär :) Äntligen! Kanske bli fredagen en sån där toppen bra dag :)

Jag ska snart iväg och titta på dom färdiga korten och välja ut vilka som ska framkallas, ska bi kul!
Ikväll ska jag tvinga Jonas och bränna en super skiva som jag kan poppa här nere. :) Försöker fortfarande få samma insperation som Ronja att, sortera, rensa osv, men det går inge vidare ;)

Igår surrade jag med Jessica, det var kul. Känns som det var lägesen sist :) Under samtalet lyckades jag dessutom ha söder ett rör under handfatet :S Det läcker så fort jag spolar i kranen, och av det lilla jag såg tänker jag INTE pilla eller trixa där.. (Vidrigt) jag överlåter det med glädje till Johan som faktiskt kan sånt där, måste nog byta ut hela röret.. Så får jag anväda duschen till att borst gaddarna tills det är lagat, men det funkar ju bra det också..

Igår hade jag en kanon da/kväll.. Gick över till Emma efter en mogon promenad. Jonas kom över lagom till lunch, vi blev bjudna på Chiliconcarne och ris :) Det var mumma.. Sen såg vi filmen Alladin och det är ju super bra :P
Vi bestämde att vi skulle ha middag tillsammans och ringde Anderas för att be honom laga sin speciella köttfärssås :) 
Så på kvällen åt Jag, Emma, Peter, Jonas och Anders en suveränt god middag och sen spelade vi spel, Hotel i några timmar. Jag förlorade,ut först :P men det va ju kul ändå..








Nu ska jag ner på stan!
Ha en bra tisdag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0