Onsdag 18/2

Bion igår var ganska bra, sorglig.. Tårarna sprutade :S
Jonas skjutsade oss och hämtade oss.. Super grannen.
Innan bion började satt jag och Fanny i foajen, och fick skratt anfall, det var så j*vla roligt.
Väl hemma slocknade jag som en stock.

Idag har jag kört Fanny till Praktiken, stoppat in tvättmaskin nummer 6 och stter nu och ska s "efter 10"
Sen ska jag träffa Emma innan jag och syrran ska på stan ovh leta ett par Convers åt henne.
Lutar det åt en slappar kväll eller vad ska man kunna hitta på? Jag vill ju grilla men det kanske vi väntar med tills Johan kommer hem.. :)

Ha en bra Onsdag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Muuums!



Grilla är såå jädrans gott :-D



Kraaam Cecilia

2009-02-18 @ 10:51:39
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: MammaGerda

Grilla är ju så mysigt =) Det där sprakeliknaket i elden framför allt :P

2009-02-18 @ 12:40:07
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0