Sol

Tisdag idag och jag är hur utvilad som helst. Somnade halv tio igår och sov till halv nio idag :) Super skönt.
Sprang till skolan ganska tidigt när jag insåg att jag har det första provetpå tisdag och missar nästa lektion. Får inget gjort här hemma så jag gick dit för att läsa lite extra.

Nu är jag hemma igen och funderar på att ta en prommis när det är så här fint väder. Strålande sol.
Ska plcka lite först och gå ner med saker till förrådet.
Imorgon har jag möte på arbetsförmedlingen, får se hur det går. Jobb på Brynjan.
På torsdag ska jag ut i olika skolor och göra reklam :) Och dåkommer ju Johan hem också :)
Bara 4 dagar kvar tills Fanny kommer också. Jag längtar. Kollade upp vart hon ska göra sin praktik och det är int alls långt hemifrån! Perfekt.

Har tappat insperation till att skrva här, kanske kommer!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanske du får inspiration om du vet att nån är här och läser ibland ;) Jag träffade Fanny i helgen, hon verkar peppad på att åka till dig. Jag jobbar och jobbar, det är kul, var på min första arbetsplatsträff idag. De värvade folk till festkommiten, funderar på att vara med :D KRAM

2009-02-10 @ 19:32:30
Postat av: MammaGerda

Skönt att få vara lite utvilad. Jag går ständigt och är trött och det märks! :P

2009-02-11 @ 13:43:58
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0