Kort sammanfattning!

Från och med i tordags har detvekligen varit mer än fullt upp, vi har ått vända på timmarna för att hinna med.
 Därav kass uppdatering här. Fredagen var det stök och bök inför festen och på kvällen kom Ramsele gästerna och gästade :) Det var kul! Lördagen var tidig morgon med dukning och dekoration i fest lokalen, bål blandning och annat :P 
På kvälen drog feste igång och det blev väldigt lyckat. Jag hade hur roligt som helst och Johan och Peter var stört nöjda, vilket var huvudsaken, et kom mycket folk, super bra musik och trevlig stäming.. Klockan tre intog vi sänglänge och söndagen bestod av att städa lokalen, när alla hade åkt blev det röjning i lägenheten och matlagning. Johan skulle ju jobba i norrtälje och behövde massa matlådor :S stress. hur det än blev så åkte han inte förns imorse.


Jag jobbar fler kvällar på brynjan denna vecka, för en arbetskamrat som tagit "time off" en stund. Förståeligt fullständigt. Har fått någora fler turer på Sofia så tiden rullar på nu när Johan inte är hemma. Han blir borta tills nästa torsdag
 :( Hinner hem någon imme under kommande torsdag sen ska han iväg på firma weekend igen.
Idag har jag varit på lektion, gick till skolan en timme innan för att få lite mer gjort. Tar mig som aldrig för att plugga när jag är hemma.. Men jag ligger bra till ändå.

Imorgon ska jag nog med Johans systerdotter till Valbo och kika lite sen jobb på bryjan igen.
Har lite smått hemlängtan men det är bara för att jag är själv nu, är inte van vid det. Fast det ska bli ganska skönt att få ha hela sängen för mig själv också :P

Det tar allt för lång tid att ladda upp alla bider från festen här, jag har dom på facebook istället! Kika gärna.


Grattis ieftersktt till Lovis så klart också som fyllt hela 2 år :) 

Ha en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lovis tackar och bockar!

2009-02-03 @ 17:27:19
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0