Härliga dagar


Måndag igen, och ny vecka! Och Jag är inte ensam :P




Fanny kom med tåget i lördags :) Det ar kanon väder!


Vi hade en mysig alla hjärtans dag med god middag och sedan Melodifestivalen och sällskapsspel hos Peter och Emma :) Igår (söndag) åkte vi mot stockholm för att hälsa på Farmor.



Fanny var Mega trött i bilen.


Johan var tröttare :P


Jag lekte med kameran hela vägen :D



Vi fick en super god tre rätters middag!




Pratade en massa




Fanny bestämde date med Linn.. Dom skulle ses på stan




Vid fyra åkte vi hem, mot ylan och snön igen! Men daen hade ju varit kanon bra.
Väl hemma var det dags att sätta igång med matlådor och packnig för Johans del. 
Jonas kom ner och vi såg allihopa på Beck, gamen. Inte så bra enligt mig, jag halv sov mig igenom den.
Nu på morgonen åkte Johan :( Jag körde Fanny till praktiken och Jonas till AF. 
Hemma igen och städar. Har fått tillbaka glöden igen.. :P 
Är så roligt att ha någon här! Specillt Fanny! Idag sk vi stan och fika och handla lite.. Tänker ta mig en prommis till hennes jobb och möta henne där :) 

Nu ska jag äta lunch! Ha de bra! 


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ni är väldigt lika varann =)

2009-02-16 @ 21:31:30
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0