Fotoboken

Jag nappade på en gratis fotobok. Har länge velat framkalla en men varken haft tålamodet eller pengarna. Har bilder sen flera år tillbaka som jag skulle vilja framkalla, men jag lär sortera först.
Så klart man vill ha sina bilder framkallade och i en bok blir det så mycket roligare att titta på.. :)  Jag har massa bilder från sommaren som jag skulle vilja ha i boken, sista sommaren som icke mamma.. :) Det blir även mycket roligare att få texten tryckt direkt än att skriva i efterhand tycker jag. Värt ett försök iaf.
Det finns tusen finesser och effekter att använda sig av och det enda man behövde göra var att skriva ett inlägg i sin blogg om 100 ord om fotoboken och sedan är bara redigeriering och bilderna som ska väljas ut :)
Super bra!  Om du också vill ha en gratis fotobok så klicka in här http://www.fujidirekt.se/fotobok 





Nu har Johan åkt iväg på fotboll. Får se om Hanna dyker in om en stund? :)




Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Usch, jag gillar inte dom där Fujidirekt efter att jag framkallade bilder hos dom som såg förjävliga ut rent ut sagt. Men man var ju "dum" som nappade på billiga priser. Hoppas fotoboken blir bra, det är lite roligare med såna faktiskt, även om det tar jävligt mycket tid att färdigställa en (perfektionist javisst!) =)

2009-08-04 @ 09:29:53
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: MammaGerda

kika in på www.snapfish.se när du får tid. Dom är billiga och framför allt bra!

2009-08-04 @ 09:30:30
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vilken fin bild på dig:) passar jättebra i lugg!!

2009-08-04 @ 10:36:39
Postat av: Jessica

Huga vad gravid du är gumman! Jag lider med dig och hoppas att den lille/a krabaten vill komma ut snart. Du passar bra i lugg! Blev väldans lik din syster. Kram

2009-08-04 @ 12:44:17
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: Anna

va fin du är i håret =)

2009-08-05 @ 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0