Då vart det kväller..

Folket har åkt. Pappa bjöd på middag på Dinners innan dom åkte :) Det var kul att dom kom.. Jag har tagit en power nap och Johan håller på grejja i förrådet. Den här dagen bara försvann...
Har plockat och plockat, den här lägenheten tar aldrig slut, finns alltid saker att plocka med och hur länge man än håller på finns det alltid mer.. Måte kanske inse att det aldrig tar slut och bara ge hän :)

Vi blir iaf bara hemma ikväll, kanske är det något bra på tv´n ikväll. Sing a long är nu iaf och det är ju ganska kul..
Vi ska snart sätta fart med slingorna i håret :) så något har vi ju att göra iaf..


Har använt kameran lite grann idag så några bilder kan jag ju lägga upp :)



Jag fick en liten grånisse av pappa som ka ge mig lycka :)



Farmor hade köpt nya säng kläder till oss :)



Det nya bordet...



Nu ska vi grejja vidare.. Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att se bilder från lägenheten, mer mer!! Det ser väldigt vuxet ut ;) och mysigt! Kram från fru T!

2009-08-01 @ 21:56:12
Postat av: MammaGerda

jätte fint! =)

2009-08-02 @ 08:13:53
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0