Efter tio..

strålande sol, men det känns som att det blåser ganska mycket.
Jag har fixat med disk och plockat nu på morgonen och ska strax knalla till kvantum och handla lite. Tänker göra makaronlåda en dag som denna.. Ikväll blir det den där städningen som vi sket i igår eftersom visningen inte är förns imorgon. Jag tänker dessutom strunta i min lektion imorgon, vill hellre vara med pappa om han kommer..
Hade det inte varit för lektionerna hade jag nog hängt med till Stockholm någon dag. Skulle så gärna vilja se Che filmen på bio och det verkar inte ska komma till Gävle..

Johan var pigg i morse och skulle gå till jobbet. Dra på trissor, men det är ju bra. Han stgog och inspekterade sig själv i spegeln och frågade till slut "Börjar jag se gammal ut?" Och jag brast ut i skratt.. "det kanske beror på solljuset?" och jag skrattade ännu mera.. Fick ju berätta att han fortfarande bara var 25 år och inte alls såg gammal ut då blev han glad och jag skrattade ännu mera.. Han har lustiga saker för sig!
Tvätthögen är åter igen enorm och jag vågar knappt kolla om det finns någon tid över till oss? Hoppas hoppas..
Nu är det bara 1 och 1 halv månad kvar tills jag åker hem igen.. Kanon.. Johan får klara sig ensam i några dagar!

Ha en bra dag, nu ska jag handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0