Mamma mu

Såg ett repotage om Mamma mu på tv. Jag läste mycket Mamma mu när jag var liten, en helt otrolig barn bok =) (läs den för Lovis Jessica) Blev så nostalgisk när jag såg böckerna att jag nästa kände vällingsmak i munnen... Haha
Den när Mamma mu städar var min favorit.



Jag sov jätte länge idag och presic som jag trodde hade jag en Jävulsk träningsvärk. Ringde och beklagade mig hos mamma, och det gör fortfarande skit ont :S vi tog en lätt prommis till kvantum och köpte skithus papper och Trocdero.
Kollade också på K-Rauta, en fejk ´balk som ´vi ska sätta där den gamla väggen suttit. Det kommer blir fint.
Ganska kallt ute nu iaf :P Men det är frisk luft och det älskar jag. Är mysigt att vara ute den här årstiden.

Imorgon har jag tvätt tid klockan sju.. Upp sex för vi måste tanka bilen :S som verkligen är krut  torr så jag vågar inte köra själv, skulle vi få soppa torsk så springer jag där ifrån.
Tänkte ta mig en Tur till Sophie och Isabell om dom är hemma också =) STOR HANDLA står på listan dessutom.

Fick ett vykort idag =) Från ramsele. Min moster hade skickat! Det är så roligt med post! Tack för det !

Nu ska vi se Idol, tycker egentlgen inte att det är så roligt, men Johan älskar det!
Ronja är på våg till Stockholm nu, hon ska se ColdPlay på globen morgon. Jag är avundsjuk. Inte för att jag gillar CodPlay med det är alltid roligt med konserter. =) Hoppas dom får det trevligt!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skithuspapper och trocadero! asg Bra att du behåller dina Norrländska rötter! Och ja, jag älskar Mamma Mu, hon är så kul och illustrationerna kan man ju titta på hur länge som helst! Ska nog ta och köpa en sån bok till lovis då jag kommer ner till dig kanske!



Kram

2008-09-18 @ 17:51:12
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0