Lyckliga dagar

Det var ett tag sen jag skrev här nu :S Har haft fullt upp =) Äntligen!
I torsdags kom Mamma, Mormor och Fanny hit.. Super mysigt. Vi åt tillsamma sen följde dom med mig till jobbet sen var vi hemma och tog de lungt =)
Fredagen bedstod av vandrig.. Vi gick på stan hela dagen. Skit kul.. Mormor köpte en jätte fin klänning. Alla kom hem med lite av varje, fynd =)
På kvällen kom svärfar hit och det blev tacomys.. Trevligt som tusan. Mormor hade gjort köttbullar som hon hade med sig, Både jag och Johan älskar hennes köttbullar ;)
Vi hyrde film på kvällen (VARG) den var bra.. Ja tror alla var väldigt trötta, men på lördagsmorgonen började vi om. Ner till stan där det bland annat var Bondemarknad =) Syrran köpte jeans och grejjer. Vi fick kökshanddukar, sängkläder, gardiner bl.a av mamma och mormor. Sen åkte vi till Valbo (IKEA) där vi handlade diverse, en hall lampa framför allt =)
På kvällen gick vi ut och åt för att sen se bio (Patrik 1,5) Super rolig film, och när grabben säger "pappa och pippa" så hör man morsans skratt mest av alla, jag trodde hon skulle halka ur stolen som hon skrattade.
Söndagen blev det först slapp i soffan, sen körde vi gänget till Gävle bro där dom hoppade på bussen och de kändes jätte tråkigt. Vi åkte hem och såg Idol sen drog vi igång en storstädning. Johan gick väg och tränade och jag hörde tystnaden eka här hemma så jag gick en lång prommis i skön höst luft och surrade med Littan ett tag...
Måndagen bestod av jobb och mera jobb.. Men efter det blev det faktiskt den efterlängtade hockey matchen Modo - Brynäs i Läkerol Arenan =) Jag smsade febrilt med Ronja under kvällen..  :) KUL..och när matchen var slut pajjade mobilen så nu kan jag bara ta emot sms, inte skicka (lagomt irriterande) Men de är anledningen till att jag inte svarar. :S
Matchen var rolig. Jag stod själv i Modo klacken då Johan ville stå hos Brynäs (Svikare) =) resultaten spelar ingen roll, för jag tycker ändå Modo spelade bra. Det var roligt också att göra nått annat än att sitta hemma och se Idol som vi gör ikväll. Jag har jobbat idag och efter det följde jag med Johan och tränade, gav faktiskt allt jag hade denna gång, Jonas var också med.. Vi hade skoj =) Nu känner jag mig nöjd och ska äta filmjölk och hallon =)



Mormor och Mamma i siverpilen =)


Mamma och Fanny på Bonde marknad


Mamma och Johan fixade hall lampan =) (mormor diskar i bakgrunden) TACK!



Eftersom mamma köpt godis i varje butik Haha slutade det med att Johan drunknade i påsarna.



Vi på Bio.


Syrran =)




Sen stod storstädning på schemat.


'
Mormors fantastiska köttbullar =)


Modo - Brynäs =)


Alla dom här dagarna har varit hur bra som helst, jag är fortfaande helt lyrisk..
Har varit hur kul som helst men jag orakar inte skriva mer nu.
Förövrgt har min näsa pajat också, har inget skinn kvar i hålen och det är blooooood överalt !

God nAtt Puss



Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej :) Kul att du äntligen upptaderat lite, som jag väntat ;) Haha. Vad lite folk det såg ut att vara på matchen, fast d där kanske var under uppvärmning? Trist att dom förlorade :( men men, nya tag när ni kommer till övik! vad gör du idag ? Själv är det tentaplugg för fullt, rätt segt men ganska intressant också. vi hörs gullet! pussar

2008-10-01 @ 10:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0