Drömmensom slog in och försvann lika fort..

Haha, det här har varit en konstig dag..
Hoppade in i duschen efter att ha städat här hemma. Stäckte mig i nacken, ajaj.. Nu kan jag bara titta åt höger..
Inte nog med det så när jag kommer ut ur duschen är det som vanligt när vi haft balkongdörren öppen jätte många getingar här inne så i min geting jakt lyckas jag bli stucken också.. Som det svider.. Ringde till mormor för att fråga vad jag skulle göra, badda med salubrin och ta bort gadden =) Nu känns det bättre och ser bättre ut, men det svider.
Blev less och satte mig vid datorn för att titta på lägenheter.. Fick ett ryck och registrerade mig på gavlegårdarnas hemsida. Eftersom jag inte bott här länge har jag inga poäng som är till min fördel i jakten på en ny bostad.. Men jag lämnade en intresse anmälan på en lägenhet som jag tyckte verkade bra. Jätte bra dessutom. Här på brynäs, ett mysigt område och ganska bra planlösning, inglasad balkong också =) . Intresse anmälan försvann och helt plötsligt lgger den i facket - erbjudanden!
SHIT pomFRITT! Vi har alltså möjlighet till lägenheten nu, om vi svara innan den 30 september :S inflyttningsdatum är den 12 December.. Och så klart hoppas jag inte på någontng för det finns inte en chans i världen att vi ska hinna klart med lägenheten tills dess.. och dessutom få skiten såld!

Rackarns.. Men en visning skulle ju inte skada?





Är verkligen inne på att flytta nu, och i ärlighetens namn skulle inget kännas bättre just u heller. Lite mer utrymme för folk som hälsar på och inte mist mer utrymme för mig och Johan.. Alltvi gör i lägenheten nu känns trist, för varken jag eller Johan vill bo här. Även om det är jag som gnäller mest! Årets bästa julklapp vore om någon just nu skulle knacka på dörren och bjuda 370 000 kr för den här lägenheten. Då skulle jag logga in och äntligen få trycka på "ja" knappen till en ny bostad, lyckan skulle varit gjord!

Imorgon ska jag träffa Ingrid på stan, det ska bli roligt!
Nu ska jag fortsätta städa, för sitter jag kvar här kommer jag nog trycka på "ja" knappen i vilket fall är jag rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0