Borås, Ullared och förlängda liv..

Vi är hemma igen. Efter en helt galen resa.
Det blev en tidig morgon i måndags vi åkte mot Borås för att kika i outlet butikerna, men dom hade stängt :S fast då blev det mer pengar och fler timmar i Ullared. =)
Det var ett helt otroligt ställe, jag kände mig som ett barn på julafton :) Handlade massa fina saker, men jag hade önskat mer pengar =) Haha.. som alltid på ett sånt ställe.. Men det var sjukt roligt..

Jag och Emmaskrattade så våra liv förlängdes radikalt och lägenheten vi hyrt var helt perfekt.
Hur roligt som helst.. Lång bil färd, men det var det värt..

Tillbaka till vardagen och det lite mindre roliga.. :)
Jag och Johan spyr över den här lägenheten snart och igår gick vi igenom allt som måste fixas innan vi kan sälja och det blev en del punkter :(  Usch..

Men det blir nog bra tillslut, känns som det kommer bli ett häftigt år 2009..
Ídag har jag skickat in för att framkalla mera fotografier och det blev en hel del :) men det är ju bara så roligt att ha bilderna i handen än att ha dom digitalt..

Snart jul och jag har haft julklapps verkstad här hemma idag också =) Jag vill bara att det ska bli första dvent så vi får julpynta och så =) Men det är ganska svårt med klappar också :S vad ska an köpa egentligen?
Blir ett litet sista race i övik sen är klapparna klara.

Imorgon ska jag träffa Linda på kvällen, men det blir lungt. Vi åker ju till Övik på lördag.. =) Det ska bli hur kul som helst.
Min hemlängtan släpper antagligen ännu mer då =) 4 dagar med Ronja och dessutom lite släkt på matchen :P Kan det bli bättre? Nej nej..

Nu måste jag kila..

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Anita

Hallo gumman , mycket bra gjort.

Hoppas ni haft trevligt hos Ante å Ronja. Kör lugnt. Mamma

2008-10-27 @ 07:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0