Underbart, obeskrivligt!


Min hosta ar battre :)
Just nu lever jag livet! Vi ar i Pochomill, bor nagra meter fran havet :) Brannan har tagit sig och vi njuter.
Men under den lediga tiden har saknar jag mycket. Har grymt kul med Linnea, lite for roligt och det gar allt bra att resa med henne :) Har verkligen roligt.
Varje gang jag kommer till havet tanker jag pa pappa, skulle gora vad som helst for att fa byta plats med honom om sa bara for en timme, han skulle verkligen alska att vara har. Vakna till en utsikt over havet, ga 20 meter for ett morgondopp, ta en ol i hangmattan och bara njuta.
Ikvall ska jag rida i solnedgangen.. Det ar obeskrivligt, kanslan av att vara har, men jag langtar hem ocksa, hemlangtan blir starkare nar allt ar bra? Kontigt men sant.

Igar hangde vi vid havet hela kvallen, i varsinn hangmatta :) Harligt varre.
Hinner inte lagga ut mer bilder nu :/ Har manga fran familjen som jag vill visa, speciell tartorna jag och linnea kopte i veckan, ojojoj.. Ni kommer forsta varfor jag inte at av den ;)

Na nu maste jag kila.
En vacka till semester (fast det ar det mest hela tiden)
Skot om er!





   

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!m

2008-03-01 @ 19:59:18
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Johan Isberg

Du ser ut att njuta där i hängmattan ;) Fan vad jag önskar att jag vore hos dig nu!! Saknar dig! puss

2008-03-02 @ 12:58:54
Postat av: Jessica

Det är nästan så jag får en tår i ögat. Du verkar ha det så bra! Vilka underbara bilder, vilken sjukt rolig upplevelse, med alla kulturkrockar och har du tänkt på att du slipper de mest tråkiga vintermånaderna här. Du kommer hem, schysst brunbränd med massa nya intryck och berättelser! Och i en tid då det blir ljusare och ljusare. Njut! Kram från mig och Dennis!

2008-03-03 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0