Sista tiden.

Igar gjorde vi var sista dagaen pa praktiken. Kanns skont men lite trakig ocksa. Vi ska till Cantera igen i eftermiddag och prata om organisationen, skriva utvarderingar och fixa in i det sista.
Om nagon som laser det har har bidragit med pengar till kontot som skulle ga till organisationerna kan jag meddela att vi kopt bollar, kritor till golvet och hopprep, resterande delen av oengarna skanker vi till en insamling pa cantera, dom samlar pengar till en ny stereo. Det ar vad pengarna gatt till, dom overlamnas imorgon och dom kommer gora mycket nytta! TACK!

Imorgon ska vi ha avskeds fest med familjen, pa lordagmorgon aker vi tidigt som tusan till Laguna de Apollo, dar vi ska mota upp resten av gruppen, utvardera och disskutera dom veckor som gatt ocg avrunda praktik tiden. Sen borjar semestern och min plan ar att hitta ett billigt hostal i San Juan del Sur, vid havet dar jag kan hanga fram tills den nast sista dagen da jag beger mig till marknaden i Masaya, vidare till Managua, sover sista natten dar innan jag aker hem till Sverige den 19 eller 20?? Kommer inte ihag. Men pa langfredagen aker iaf jag och Johan till Ramsele. Vet inte hur lange, men jag vill iaf hinna med en tripp till Ovik och kolla pa en av slutspels matcherna.

Puss och kram

                  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG SAKNAR DEJ PLUPPAN!!!!!

2008-03-15 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0