Farhågor och förväntningar.

Haha. Äntligen har jag fått internet i lägenheten :) (Nej, vi bor ännu inte där) Men äntligen ändå :P Jag trevar på dagarna hemma hos svärfar, trivs där men ser fram emot att komma in i lägenheten och för en gångs skull på fem år slippa bo i en jävla resväska, få packa upp mina kläder laga min egna mat, gör hemtrevligt och grejja.. På torsdag komme elektrikerna och fter helgen ä det så gottsom klart att flytta in.

Pappa och Fanny kommer hit på torsdag och stannar tills fredag när dom sen åker vidare för att hämta hem farmor. Och vi drar till Ramsele över helgen för att fria Melissas student. Ska bli skönt att komma hem.

Mycket har hänt sen sist.
Jag slutade skolan och kom till Gävle :) Glad i hågen..
Fördrev agarna med lite av varje, täffade Theresa på stan, fixade fotoalbum.
Vi har varit på kryssning till Ekerö, där vi gick lös i taxfreeshopen :P
Jag har hälsat på älskade farmor, vi grillade, jag fick kläder till begravningen, och vi åt på restaurang :P Gottgottigottgott :)
Vi har också..
Haft inbrott i bilen och står n utan bil.. Blir därför firmabil till ramsele och en jävla massa prmenader :P
Jävlats med allt mellan himml och jord för att få ihop köket i lägenheten.
Kört massor av sopor.
Bråkat med dom på jobbet.

Och massa mer, men på rak arm vet jag inte av allt som hänt, men jag tycker iaf Johan gör det bra, han jobbar från sju på morgonen till elva tolv p kvällarna och anstränger sig verkligen för at jag ska trivas och tycka om Gävle, och ni som känner mig vet ju att jag brukar kunna vara lite bitter, haha hitta det negativa i saker, men jag försöker, Jag trivs faktiskt och bara jobbet och lägenheten är klart så kommer saker rulla på.

Tre helger i rad nu i Ramsele.
Begravingen är på fredag nästa vecka och efter den tar jag bilen till Ramsele för att stäla till med Möhippa. 
Föresten Jessica, jävlar va snyggt du gjort flask posten :) Det kommer bli super kul :P

Helgen där på vankas bröllop och jag är redan nervös, ser fram emot det tok mycket... :)

Imorgon ska jag iaf roa mig, :) Jag sa ta en promenix in till stan letaupp första bästa bussen som kan a mig till furuvik, där jag ska spatsera och söka eftr nicke nyfiken, för runt15 snåret kommer han förvandlas till Rebecca och då ska vi hitta på nått skoj :)

Väntar febrlit på mina skatte pengar som just nu är mer än välkommna, har inte ens råd att fylla å mobilen :O/
Nee, nu ska jag skruva i handtag till kökslådor och skåp, kuligt värre.

Ha de bra. Hörs och ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0