Sköna Torsdag med slapp..

Tog en sovmorgon idag, efter en jobbig eftermiddag/kväll på jobbet. Känns verkligen skönt att ha varit ledig idag :)
Slappade, lagade mat, handlade... Jessica ringde och vi surrade, rätt länge :P haha.
Jag gick ner på stan och mötte Theresa, vi gick och satte oss i solen i Boulonger skogen, super mysigt..
Johan har åkt till Ramsjö, jag är solokvist tills på söndag kväll..
Imorgon ska jag på bio med Carro och på Lödag ska jag umgås med henne och någon av hennes vänner.
Ska bli kul att komma ut och träffa lite folk.
Jag har burit ner massor med tunga kartoger i förrådet och tänker överraska honom med en nystädad lägenhet utan alla flytt kartonger :)

Hemlängtan sitter i. En gammal gymnasievän ringde nyss från Gatufesten, full och glad och tidigare år spirar runt i huvudet :S konstigt vad tiden går fort. Det känns som jag var i Sundsvall i går och jag och Ronja hade våra korridorsfester :) Det var tider.
Oslo sitter varmt om hjärtat men hur många gånger jag än åker dit skulle det aldrig bli som det året som var.. När alla känslor slog runt och skrattet fanns där konstant.... 
Trots allt ligger nog Ramsele närmast hjärtat ändå.. Även om tiden är nu, här i Gävle och jag Gottar mig gansa rejält här också.. Men vem vet vad framtiden bjuder på?

Näe, nu ska jag förbereda för morgondagens jobb..
Ska ringa och ta ledigt förmiddagen den 12, då blir det dop :) Malou tror jag flickan ska heta.

Hoppas alla mår bra.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0