Helgen i några av bilderna...

VÅRAN INFLYTTNINGSFEST 18/7 -08
HILLMANSKROKEN 4



Theresa, Koffe och Johan :)

Fredde och Hanna

Rebecca och Robin

Folk

Patrik, en trevlig prick

Theresa och Koffe

Jonas och Johan

Jag i min försvunna värld

JAg och Johan :)

Rebecca och Johan.

GRILLKVÄLL HOS JOHANS SYSTER TINA.
19/7-08 Bomhus


Cecilia & Tina

Erik och Olivia

Jag som kanin

Olivia, Frida och Loke

Jag och Frida

Folk :)

Barnen leker

Olivia och Loke


Kan säga att jag var ganska trött efter helgens händelser, men jag hade två toppen dagar och jag har inte kunnat spenderat minalediga dagar på bättre vis än med nära och kära. Tack till er som kom på festen och för presenterna :)

Nu drar ytterligare en arbetsvecka igång och sen bär det med gott samvete av hem till Ramsele vilket jag har längtat till.
 Min andra kusin har gått och myg gift sig! Dom busarna. Sara och Morgan :P Så jag ska smyga mig dit med blomma.
Tänkte försöka hinna med en fika med mormor, och allt annat, fiske, träffa kompisar och sist men ABSOLUT int minst; URKULT. I år igen, och i år ska det bli ännu mer sektakulärt =) 

Ha de bra allihopa.
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0