Dop, Tant grön och jobb..


I lördags klev vi upp vid tio, städade i lägenheten (vilket vi alltid gör ch det blir lika skitit fem minuter efter igen) Sen gjorde vi oss klara....



Johan speglade sig i vanlig ordning ganska länge innan han beslutade sig för att gå.. :)


Jag har tagit efter Jessica och numera är Ellos en kär vän...


Vi mötte upp några utanför kyrkan :P


Lilla Isabell var med och höll stämningarna i kysran medans hennes
kompis Malou blev döpt :)


Färdig :) Och jag tror Malou var ganska brytt och undrar vad som nyss hänt,
en dåre i lång vit klänning pratar högt och skvätter vatten på hennes huvud :)


Men söt som attan var hon i Mamma Linas gamla dop klänning.


Sofie och hennes dotter Isabell.


Efter dopet blev det god mat med några av Johans vänner. Trevligt.

Sen gick vi till en uteservering i Gävle som heter Tant Grön, min absoluta favorit,
vi tog ett glas vin och väntade på att Anders och Caroline skulle komma och göra oss sällskap.


Jag var hemskt nöjd med vinet i handen, men grubblade mig trött på att jag faktiskt skulle
upp och jobba sju dagen efter. Johan skulle upp kvart i fem och åka på fiske tur så det blev en lugn kväll..

En jätte duktig trubadur förgyllde stämningen, jag älskar trubadurer!


Anders och Caroline dök upp :)

Vi gick till en annan uteservering och kikakde läget sen tog vi våra fötter heåt och sov.. :)

Vaknade på söndagen, mer trött än någonsin trots att vi var hemma halv elva kanske..
På södag kväll somnade vi sju på kvällen och vaknade utvilade dagen efter :)
Nu är det tisdag och veckan rullr på. Har två kvälls pass på rad, och en sju fyra tur på torsdag sen är det bara fest förberedelserna kvar :P Jag längtar som en tok. Är lite ledsen att inte fler från Ramsele kunde komma, men sånt är livet.
Rebecca och Teresa kommer iaf och det blir ROLIGT!
Kanske vankas utgång?
På lördagen har jag bokat bord på Tant grön och ska överraska Johan med en buffé där, det är nämligen ett å sedan vi träffdes då =) Tiden går fort.
Nu ska jag göra kväll vid datorn!
Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag och Karlsson har varit tillsammans i två år idag =) Tänk om karln din läser bloggen, då blir det ju ingen överraskning :p Hoppas allt är bra =) Kram

2008-07-15 @ 14:16:13
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Guuuud så fin klänningen var :D och guuuud så fin du är gumman! =) Ska bli sjukt roligt på fredag! Jag längtar! Puss o kram

2008-07-15 @ 19:58:35
URL: http://bekkiis.bilddagboken.se
Postat av: Jessica

Den var ju jättefin den klänningen! Ja, visst är det bra med ellos!! Har suttit och suktat efter en massa kläder där i höstkatalogen som kommit.

2008-07-16 @ 00:27:36
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0