Semester i Ramsele och Urkult :)

Nu är jag tillbaka i Gävle, med feber och förkyldning efter denna camping helg, vädret var inte det bästa och jag saknade en del av stämningen men trots allt har det varit en underba vecka både i Ramsele och dagarna i Näsåker.
Tältade med ett härligt gäng på urkult och hade det allmänt gott :) utan att förneka hur OTROLIGT skönt det var att komma hem, ta en dusch, och sova på mammas soffa..



Vi åkte till nässjö där Littan och Sebben hade grill kalas :)



Johan hjälpte mamma att grunda utemöblerna..



På väg till nässjön för att fiska..



Överlycklig.. :)



Tills moton stannade, snöret rycktes ur och han fick ro tillbaka med en åra ;)



Mamma hade fått sig ett nytt garage



Vi klyvde ved.. till mig förbannelse..



Myste med hundarna



Littan kom förbi..



Urkult drog igång och lilla Edvin och Jossan var där :)





Lovis kom förbi en sväng med hennes mamma och pappa :)



Jennie, Jossan och Kajsa



Antolina, Jessica T och Jessica B :)



Här skulle lovis visa oss hur man kunde dansa och äta ost krokar samtidigt :)



Jag och Ronja :)



Robin, Jessica och Jennie..



Jossan och Jessica



Maja, Jossan, Kajsa och Antolina



Saffan var en stalledräng..



Jojo och Antolina



Jessica och jag..






LillasysterFanny ochJag gladde oss på festivalen..



Min gamla klasskompis Ida kom ända från Kalmar :) kul att träffa henne



Jessica och Johan fick äntligen vara sig själva ;)



Jossan och Jag



Jessica, Jessica och Jossan



Antolina och Jossan



Johan och Dennis



Jessica ch Jag



Johan och jag <3



Dennis och Jessica :)



Jag och Tina



Dennis och Jessica..

Känns både skönt och jobbigt att vara tillbaka här, det var som en frisk pust att träffa mina kompisar hemma.. och jag hade inte haft något emot att kunna stanna en vecka till iaf, blir så stressigt att hinna med allt på bara några dagar..
Men jag kanske åker hem en sväng igen framöver..

Nu sa jag ta och sova bort min feber!

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0